Proces obsługi klienta

Obsługa klienta stanowi dziś o wartości oferowanej usługi czy produktu. Szybka, skuteczna reakcja, uchroni przed rozpowszechnianiem złej opinii i dyskredytowaniu organizacji, produktu czy usługi. Zależy nam, aby w Twojej firmie klient był obsługiwany w podobny sposób przez każdego pracownika, by dostawał spójną informację i szybkie rozwiązania.

Nasze zadanie to wspólne wypracowanie, podczas moderowanego warsztatu, standardu postępowania z klientem. Znalezienie słabych punktów i najsilniejszych atutów. Praca zostanie wykonana przez cały zespół i  przy pomocy ekspertów z innych działów firmy, jeśli okaże się to zasadne.

W trakcie dwóch dni szkoleniowych uczestnicy opisują krok po kroku proces obsługi klienta, wszystkie konieczne działania uzupełniające w organizacji. Następnie układają elementy procedury obsługi, dzieląc na sekcje i działania. Podstawa to metodologia pracy, etapy obsługi klienta oraz najlepsze praktyki wewnętrzne w organizacji.

Wynikiem pracy będzie:

  • Stworzenie skutecznej procedury przez pracowników
  • Efektywnie i chętnie stosowane metody
  • Zbudowana odpowiedzialność za organizację i procesy
  • Poprawa komunikacji w zespole

 

Jeśli obsłużysz klienta dobrze, powie o tym najwyżej jednej osobie, jeśli popełnisz błąd dowie się o tym niezliczone ilość ludzi, gdyż Internet posiada szeroki zasięg i buduje wpływ na wybory klienta.